.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه نگاري از بازي هاي هفته نهم ليگ

هفته نهم ليگ برتر با حاشيه هاي جالبي همراه بود.

در پايان شب اول از هفته نهم ليگ برتر فوتبال نتايج مشخص شد و تيم هاي در جدول رده بندي بالا و پايين شدند. اما چيزي كه از اين بازي ها باقي ماند حاشيه آنها بود.

حاشيه ديدار نفت تهران و سپاهان اصفهان

مهاجم و دروازه‌بان سپاهان از سرمربي تيم نفت تهران براي حضور در ميدان رخصت گرفتند.

رضا عنايتي و مهدي رحمتي پيش از آغاز مسابقه با دسته گل به سمت حسين فرکي سرمربي نفت رفتند و براي حضور در ميدان از او رخصت گرفتند. رحمتي دسته گلي را هم به فرکي تقديم کرد.

مسئولان ورزشگاه دستگردي به خبرنگاران اجازه ندادند با خودرو وارد ورزشگاه شوند و نمايندگان رسانه‌هاي گروهي مجبور شدند خودروهايشان را در ورزشگاه اکباتان پارک کنند.

افشين قطبي سرمربي تيم ملي و عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ، امير حاج رضايي، محمد رضا ساکت مديرعامل سپاهان و ناصر پورمهدي از جمله تماشاگران ويژه اين مسابقه هستند.

در ابتداي مسابقه فقط حدود 100 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که حدود 30 نفر آنها طرفداران تيم سپاهان هستند.

هواداران تيم نفت با طبل تيمشان را تشويق مي‌کنند.

بهمن طهماسبي مهاجم نفت که در ترکيب تيمش حضور ندارد پيش از آغاز مسابقه به سمت نيمکت سپاهان رفت و با امير قلعه‌نويي خوش و بش کرد. او همراه فرزندش بر روي نيمکت تيم نفت نشست.

*سپاهان با پلاکاردي با اين نوشته " قرآن شفابخش دل‌ها " وارد زمين شد تا به اين ترتيب توهين به ساحت مقدس قرآن مجيد را محکوم کند.

* مسئولان ورزشگاه دستگردي فهرستي از بازيکنان در اختيار خبرنگاران قرار نداده‌اند. داور چهارم که اين شرايط را ديد فهرستش را به خبرنگاران داد تا از آن رونويسي کنند.

ضمن اينکه آب اکثر صندلي‌هاي جايگاه خبرنگاران را فرا گرفته است تا دلخوري خبرنگاران از مسئولان برگزاري مسابقه و اين ورزشگاه تکميل شود.

*سپاهان با پيراهن سفيد و نفت با پيراهن زرد بازي مي‌کنند.

حاشيه ديدار ملوان و شاهين

چمن ورزشگاه تختي انزلي بيشتر شبيه علف‌هاي هرز است.

درحالي که از مدتي ديگر با فرا رسيدن فصل سرما و بارش باران و برف وضعيت چمن ورزشگاه تختي انزلي در معرض خرابي بيشتري قرار مي گيرد، چمن اين ورزشگاه از اکنون در معرض نابودي است.

در حال حاضر به جاي چمن علف هاي هرز زمين را فرا گرفته اند. *

قبل از شروع بازي در مراسمي ياد و خاطره شهداي شهر انزلي گرامي داشته شد. همچنين مسئولان در سخنراني هتک حرمت به قرآن را محکوم کردند.

* هواداران شاهين با يک دستگاه اتوبوس از بوشهر به انزلي رفتند تا تيم خود را تشويق کنند.

* محسن مسلمان، علي جراح کار و بابک پورغلامي با مصدوميت روبرو شده و امروز در فهرست 18 نفره ملوان قرار ندارند.

* کادرفني ملوان به همراه پژمان نوري، مهرداد اولادي و هادي تاميني از حميد استيلي سرمربي شاهين استقبال کردند. سعيد عزيزيان پس از پايان بازي شاهين و ملوان به دليل اعتراض به داوري اين مسابقه با حبيب الله شيرازي ناظر داوري اين بازي به شدت درگير شد که منجر به هل دادن دو طرف شد. براي غائله دادن به اين درگيري ماموران نيروي انتظامي وارد عمل شدند اما عزيزيان با اين افراد نيز درگير شد در نهايت صادق صديقي نماينده فدراسيون در انزلي دو طرف را از هم دور کرد.

* هواداران تيم شاهين که به شدت به داوري اين مسابقه معترض بودند با بلندگو اين اعتراض را بيان کردند.

* شماري از هواداران شاهين که از بوشهر به انزلي رفته بودند بين خود دچار اختلاف شده و با هم درگير شدند.

حاشيه مس كرمان و تراكتورسازي

تعدادي از هواداران مس پس از تساوي تيم‌شان مقابل تراکتورسازي، خواهان بازگشت لوکا بوناچيچ به کرمان شدند. ديدار تيم‌هاي مس کرمان و تراکتورسازي تبريز از هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان در حضور بيش از 5000 تماشاگر برگزار شد.

*در ابتداي اين ديدار عباس محمدي که سابقه حضور در مس کرمان را دارد به سمت نيمکت اين تيم نرفت، اما علي عليزاده به سمت مرفاوي رفت و به خوش‌و‌بش با اين مربي و ساير نيمکت‌نشينان پرداخت.

* در شرايطي که 2 دقيقه از زمان اين بازي گذشته بود، داور مسابقه متوجه شد که آمبولانس در ورزشگاه وجود ندارد و بازي به مدت 7 دقيقه توسط داور متوقف شد. پس از حضور آمبولانس در ورزشگاه، داور دستور ادامه بازي را صادر کرد.

*در نيمه اول در شرايطي که بازي رو به پايان بود، داور مسابقه 6 دقيقه وقت اضافه درنظر گرفت که اين تصميم مورد اعتراض تماشگران کرماني قرار گرفت.

*در وقت‌هاي اضافه نيمه اول مس کرمان دست به تعويض زد و رسول کر جايگزين نبي‌الله باقري‌ها شد.

* محمد منصوري بازيکن مس پس از تعويض از بازي به نشانه اعتراض از حضور و نشستن روي نيمکت اين تيم امتناع کرد.

*در پايان اين ديدار تماشاگران مس که از تساوي خانگي اين تيم مقابل تراکتور ناراحت بودند بر عليه موسوي مدير اين تيم شعار دادند.

*گروهي از هواداران مس با سر دادن شعارهايي خواستار بازگشت لوکا بوناچيچ به کرمان شدند

. * در دقيقه 70 فراز کمالوند به دليل اعتراض به داور از کنار زمين اخراج شد.

حاشيه ديدار استقلال و مس كرمان

ترافیک مربیان استقلال بر روی نیمکت، برخورد فردوسی پور با یک پیشکسوت استقلالی، جریمه برای مصاحبه با رسانه‌ها و ... از مهمترین حاشیه‌های دیدار استقلال تهران و سایپای البرز بود.

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا در حالی برگزار شد که برای تماشای این مسابقه بیش از 25 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده بودند. این بازی جذاب و تماشایی البته حواشی زیادی هم داشت که در زیر بدان اشاره می شود:

* ناصر حجازی یکی از تماشاگران ویژه دیدار استقلال - سایپا بود. رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال پیش از ورود به ورزشگاه با عادل فردوسی پور روبه‌رو شد و گفتگویی دوستانه با مجری برنامه 90 داشت که این روزها مورد غضب امیر قلعه نویی قرار گرفته است.

* پیش از آغاز مسابقه از جانبازان آسایشگاه ثارالله تقدیر شد. بازیکنان دو تیم سایپا و استقلال به یادگاران هشت سال دفاع مقدس چفیه و دسته گل اهدا کردند.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی علاوه بر ناصر حجازی، علی فتح الله زاده، آرش کوشا، عزیزالله محمدی و تعدادی از بازیکنان دو تیم که جایی در فهرست تیم نداشتند، حاضر بودند.

* بازیکنان استقلال با تاکید مدیریت باشگاه در پایان دیدار امروز حق گفتگو با رسانه‌ها را نداشتند. آنها در صورت نقض این دستور هر کدام به مبلغ 40 میلیون ریال جریمه می شدند.

* تعداد زیاد مربیان تیم فوتبال استقلال باعث شده تا روی نیمکت این تیم تدارکاتچی حضور نداشته باشد. در این شرایط هر کدام از مربیان تیم استقلال به نوبت نقش تدارکاتچی را ایفا کرده و به بازیکنان سرویس می دادند!

* تماشاگران، بازیکنان، مربیان و مسئولان دو باشگاه استقلال و سایپا، سازمان لیگ فدراسیون و... نیز همگام با سایر مردم کشور اهانت به قرآن مجید را محکوم کردند.

* از سوی روابط عمومی ورزشگاه آزادی به هر کدام از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یک جلد کلام الله مجید اهدا شد.

* در دقیقه 82 بازی عباس محمدرضایی با یکی از مدافعان تیم استقلال برخوردی شدید پیدا کرد که باعث خروج وی از زمین مسابقه شد. دیدار استقلال تهران - سایپای البرز با برتری 3 بر2 آبی پوشان تهرانی به اتمام رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.